Tovas Berättelser<33

2013-12-07
16:19:47

"En livlös vinternatt"
Jag stod i det oändliga mörkret och bara väntade. Det var tys och kallt i början av December. det ända jag hörde var vinden som susade i träden. En starkare vind kom emot mig som en kall chock och jag kände hur blodet forsade geom mina armar och ben och snabbt värmde upp min kropp igen. Jag nästan blåste omkull när jag stod där mitt i stormen Svens starka armar. Helt plötsligt blev jag bara så himla sugen på jordgubbar... Varför just jordgubbar?? I December?! så typiskt mig. Jag önskar att det var sommar. Då skulle jag bada varje dag. Äta så mycket glass att jag skulle sprängas. Bada tills mina fingrar blir skrynkliga som russin. Springa barfota på gröna ängar och skratta tills jag kissar på mig. Ååh vad jag kommer att sakna sommaren. Jag kommer sakna jul, Midsommar, Påsk, Gåsamiddag, Glöggfest, mina råttor, min dator, min skrivbok, skolan, min cykel, sylten i kylskåpet, mina skor, mina kläder, mitt smink..... GUD.. jag kommer sakna allt.... Tänk om jag kommer till helvetet istället för himlen. Tänk om jag inte förtjänade att bli en ängel. Tänk om jag har varit för taskig mot alla andra. Tänk om...
Plötsligt dök det upp två röda ljus långt bort i mörkret. Det såg ut som två elaka ögon från ett monster som kom närmre och närmre. Jag sprang så fort jag kunde mot "ögonen" och jag kännde mig som en häst som sprang fort i mörkret. Det hördes ett bullrande ljud från där ögonen rörde sig framåt. Det lät som ett tåg. Jag hade helt glömt bort... nu skulle jag dö. om bara några sekunder. Som om.... *BANG*
Kroppen flög minst 5 meter upp i luften och dunsade ner i marken samtidigt som det höga gnisslandet från ett tåg som bromsade fyllde hela skogen. Helt livlös. På bara några millisekunder.
 

Kommentarer:

sorry för mina stavfel men min dator e cp

2013-12-07 @ 16:22:47
#2: KOKARORINON

OMG DU ÄGER!!!

Svar: näämen tackar tackar haha :D men seriöst JAG VET VAR DU BOR >:D srry xD
Tovas blogg (;

2013-12-10 @ 08:38:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: